PODSUMOWANIE

✨ PODSUMOWANIE – VII TWILIGHTMEET ✨

Jak miło wrócić do pisania podsumowań Twilightmeetów! Tradycyjnie, jak to było w ich przypadku, pozwolę sobie na rozbicie go na części 📜

VII TWILIGHTMEET


📌 CZĘŚĆ 1 – POCZĄTKI

Warto wspomnieć o tym, że ten meet miał kilka dat oraz ogólnych planów realizacyjnych. 🗓️Pierwotnie miał się odbyć pod nazwą kodową „reb00t” w czerwcu/lipcu 2019 roku, był nawet subtelnie zapowiadany. Niestety z przyczyn placówkowych przeskoczył na 2020 rok (aby nie kolidować z innymi wydarzeniami pod koniec roku). Nastąpiła zmiana motywu, drugą planowaną datą był 23.05.2020r., ale chyba wszyscy dobrze wiecie, co nas powstrzymało przed organizacją. Wtedy też poszły pierwsze zaproszenia 📩 do polskich fandomów z pierwszą wersją programu zaproszeniowego na dyskietkach 3,5″. 💾 Covid nas zatrzymał aż do końcówki 2021r., gdzie faktycznie była pewność, że można już działać, szkoły były już pewne, obostrzenia powoli zanikały. Trzecia zmiana daty wynikała z możliwości placówki 03-05.06.2022 -> 27-29.05.2022, to już była tak naprawdę kosmetyczna zmiana. No i oto jesteśmy, zatem możemy przejść do następnej części. ➡️


📌 CZĘŚĆ 2 – PODSUMOWANIE

MAMY REKORD! 🏆

Na tej edycji zebraliśmy 187 uczestników, czym subtelnie przebiliśmy IV Twilightmeeta, który miał 185. 🌟

Hehe, od czego by tu zacząć. Tym razem klasyczne „meet zaczął się dla mnie zdecydowanie wcześniej” jest nawet bardziej prawdziwe, niż na poprzednich edycjach. Całe 3 tygodnie przed nim były wyrywkowo poświęcone na sprawy realizacyjne, umowy, wydruki, gadżety. Tym razem realizacja wydruków i gadżetów zajęła całościowo ok. 50 godzin, nie licząc części projektowej. ✍️

Na meeta jechaliśmy z magazynu Fundacji i dojechaliśmy z małym opóźnieniem – kto by pomyślał, że będą korki 🤔

Około 16:30 zaczęliśmy wszystko przygotowywać na Wasze przybycie. Co czekało nas następne, to zaskakująco sprawne rozłożenie meeta, a nawet otwarcie akredytacji na czas! Można by rzec, że kolejkonu nie stwierdzono. 🎫

Piątek był dniem względnie spokojnym, jak już wszystko się rozstawiło, a wszyscy rozłożyli się w salach na noc, to meet już tak naprawdę toczył się sam (a właściwie spanie 🛏️, karaoke 🎤 i maraton 🎥).

Sobota miała mocne rozpoczęcie, przyznam Wam, że przez 4 lata nie miałem przyjemności otwierać wydarzenia. Nasze większe wydarzenia tego nie wymagają, bo jest to najzwyczajniej logistycznie niemożliwe przy np. 1600 uczestników. Czy było dobrze? Jejku nawet nie wiem, co powiedzieć, zwłaszcza o zakończeniu otwarcia, gdzie doszło do oświadczyn! 💍 Tyle lat organizuję dla Was wydarzenia, a jednak jeszcze czegoś takiego nie miałem okazji doświadczyć! Serdecznie dziękuję i gratuluję na nowej drodze życia świeżo zaręczonej parze. 💕

Wracając, sobota też odbyła się bez większych potknięć, fakt, w 3A doszło do dużych zmian w planie i bardzo za to przepraszamy, ale staraliśmy się jakoś uzupełnić braki zastępczymi atrakcjami. 📝

Po dłuższej przerwie miałem też dla Was przyjemność poprowadzić turnieje karaoke, mam nadzieję, że dobrze się bawiliście! 🎶

Warto też wspomnieć aukcję charytatywną, na której srogo zaszaleliście! 💸 W części czwartej możecie znaleźć informację o tym, ile udało się nam zebrać tym razem (jest to rekordowa kwota z TMa!). No i nie wiem czemu tak bardzo chcieliście zabierać koszulki Mrozowi… 👕

No i to praktycznie nam zwieńcza meeta, bo zaraz idziemy spać, a niedziela to już tylko sprzątanie! 🧹

Placówkę opuszczaliście do 10-tej, my natomiast ok. 15-tej, mając za sobą standardowe procedury weryfikacyjne potwierdzające zdanie sal po wynajmie. 🏫


📌 CZĘŚĆ 3 – PODZIĘKOWANIA

Dziękuję serdecznie wszystkim organizatorom, koordynatorom sekcji, ochronie, technicznym i wolontariuszom. To właśnie dzięki Wam nasz konwent zaistniał i przebiegł zgodnie z planem! 💖

Dziękuję też wszelakim twórcom atrakcji, którzy urozmaicali Wam czas atrakcjami! 📜

Gościom specjalnym za wzbogacenie naszego wydarzenia swoimi atrakcjami 🌐

Patronom i partnerom za ciągłe wspieranie PRowe w przygotowywaniu naszego meeta!

Dyrekcji i obsłudze @Szkoła Podstawowa nr 31 w Gdyni za umożliwienie ponownego przeprowadzenia wydarzenia na terenie ich placówki 🏫

No i na koniec Wam, uczestnikom, bo bez Was tego konwentu by nie było! 🎉

Jeżeli zapomnieliśmy kogoś wymienić, to bardzo przepraszamy, ale naprawdę jesteśmy Wam wszystkim bardzo wdzięczni! 🥰


📌 CZĘŚĆ 4 – MOJA OPINIA

Kolejny ciekawy element podsumowania, co ja mogę powiedzieć od siebie… tęskniłem za tym.

Szczerze brakowało mi Twilightmeeta, brakowało mi tej wyjątkowej atmosfery, którą razem tworzymy, brakowało mi Was, uczestników, ale jednak całkiem bliskich ze względu na mniejszą skalę wydarzenia i zdecydowanie zmniejszony poziom zabiegania.

Zdecydowanie miło mi, że obdarzyliście Twilightmeeta takim zaufaniem. Nie mówię tylko o tej edycji, a o całym jego istnieniu, od początku przybywaliście licznie na wszystkie edycje i (mam nadzieję) dobrze się bawiliście!

No i frekwencja, mimo upływu czasu udowodniliście, że fandom dobrze się trzyma i nawet żyje, nawet na tyle, że przebija nasze najwyższe wyniki liczbowe dotychczas.

No i co najważniejsze – NIE WYSPAŁEM SIĘ XD


📌 CZĘŚĆ 5 – TWILIGHTMEET W LICZBACH

Skoro skończyłem podziękowania, przejdźmy do faktów i statystyk:

187 – tylu przyszło uczestników 🧍
129 – tyle godzin atrakcji przygotowano 📅
12 – tylu było wystawców 💸
6 – tyle było sal/holi z atrakcjami 🚪
2 – tylu mieliśmy gości specjalnych 🌟
6604zł – tyle zebraliśmy na aukcji charytatywnej 🐕 🐈


📌 CZĘŚĆ 6 – CO DALEJ?

Nie pozostało mi nic więcej jak ponownie podziękować wszystkim, mam nadzieję, że się Wam podobało! 💜

Przyszły rok zwiastuje rocznicę, nie byle jaką. Otóż w 2023 wypada 10 lat od założenia Bronies Twilight oraz 6 lat istnienia Fundacji BT. Spodziewajcie się czegoś specjalnego! 🔜

Do zobaczenia na następnej edycji Twilightmeeta! :3


#vii_twilightmeet

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.